sreda, 16. avgust 2017

Se soočate s težavami v partnerskem odnosu? Razmišljate o terapiji?



Se soočate s težavami v partnerskem odnosu? Razmišljate o terapiji?



Število parov, ki iščejo svetovanje in vstopajo v terapevtski proces, se je v zadnjih letih nedvomno zelo povečalo. Čeprav so pred leti večinoma iskale psihoterapevtsko pomoč ženske, se v zadnjih letih povečuje tudi število moških, ki iščejo pomoč pri reševanju njihovih odnosov. Oboji pa iščejo v odnosu lastnosti kot so spoštovanje, sprejemanje, razumevanje, odprto komunikacijo, vzajemno ljubezen in kakovostno preživljanje časa s svojim partnerjem. To kaže, da je zavedanje, da so kvalitetni odnosi zelo pomembni, vse večje. Kljub temu pa mnogo parov še vedno težko naredi prvi korak in poišče pomoč. Postavljajo si vprašanje: Ali mi terapija resnično lahko pomaga? Ali lahko na terapiji najdem rešitev za svoje probleme? Na obe vprašanji lahko odgovorimo pritrdilno. Zakonska in družinska terapija nam pomaga. Terapija nudi varen prostor za reševanje stisk v odnosih zaradi različnih vzrokov (konflikti, depresija, alkohol, osamljenost, nerazumljenost, nezvestoba, smrti v družini, ločitev…).Mnogi moški in ženske iščejo prijatelja, ki jim je blizu in mu zaupajo, da bi pri njem našli podporo ali razumevanje. Čeprav vam lahko pogovor s tretjo osebo pomaga, je izjemnega pomena, da izberete pravo osebo. Zakaj prijatelj ni prava oseba? Terapevt nam bo ovrednotil stvari, ki nam jih prijatelji ne bi – npr. telesno govorico. Ne bo nam govoril o svojem osebnem življenju, izkušnjah in problemih, kot bi nam sicer prijatelji. Pomagal nam bo, da se bomo začeli zavedati svojih čustev, misli in dejanj. Potrebno je veliko poguma, da sprejmemo odločitev, da želimo v življenju nekaj korenito spremeniti in da ni sramotno, da iščemo pomoč terapevta.
Skupaj s terapevtom si poskušamo zastaviti cilj, kaj želimo s terapijo doseči. Včasih niti sami še ne vemo, kaj je tisto, kar pogrešamo v odnosu in je to tudi področje, ki ga skupaj s terapevtom raziščemo. Zakonski in družinski terapevt pomaga vsakemu posamezniku, da naslovi svoje težave, da podeli svoja pričakovanja v zvezi s prihodnostjo in da prekine z začaranim krogom vzdušij in odnosov, ki sta jih doživljala partnerja/zakonca nekoč v primarni družini. V terapevtskem procesu se naučita, kako drugemu povedati, kako se počutita ali kako naj izrazita svoja občutja. Ali naj to storita z besedami ali z dejanji?  Kako posameznik interpretira čustva drugega partnerja?
Sposobnost učinkovite komunikacije in interpretacije čustev ter naklonjenosti je bistvenega pomena za uspešen odnos. Pari so pogosto presenečeni, ko vidijo, kako se lahko uspešno soočijo s težavami in jih začnejo reševati, ko se naučijo uspešne komunikacije. Na ta način partnerja ponovno vzpostavita stik in s pomočjo terapevta ustvarita prostor, kjer si lahko podelita neizgovorjene besede in čutenja
Terapija lahko veliko ponudi trpečim. S primernim in sočutnim terapevtom spoznavamo sebe in razloge za to, da delamo določene stvari in raziščemo preteklost z odrasle perspektive. Terapevt nam pomaga, da pridemo v stik z našimi občutji in da jih predelamo. Terapija je proces preko katerega iščemo ali bi morali iskati resnico o tem, kdo smo, kje smo bili in zakaj delamo stvari, kot jih delamo. Je prav tako proces v katerem iščemo ozdravljenje svojih čustvenih in psihičnih ran zaradi katerih trpimo.
Za vsa vprašanja, naročanje na svetovanje in vstop v terapevtski proces smo vam na voljo na elektronskem naslovu: zavod.agape@gmail.com

1 komentar:

  1. Ponovno se počutim tako blagoslovljeno v svojem zakonu, potem ko je dr. Igbinovia vrnila mojega moža, ki se je ločil od mene za dobre 3 mesece. Sem Maja Anton po imenu iz hrvaške. Čeprav imam usta po celem telesu, ne bo dovolj, da se zahvalim dr. Igbinovii za pomoč pri mojem življenju. Moj mož se je ločil od mene 3 mesece in brez njega sem bila v bolečinah in agoniji, tako da sem iskala pomoč povsod, a nič ni delovalo, dokler nisem mislila na dr. Igbinovia, na katerega sem stopila v stik, sem mu razložila svojo situacijo in obljubil je da se mi bo mož javil v treh dneh, kolikor mi srce še bije zanj. Verjela sem vanj in pripravil mi je urok in mož me je poklical tako, kot je rekel dr. Igbinovia. Prosil je in rekel, da me potrebuje nazaj in zdaj spet živiva srečno. Vsi, ki berejo moj članek, ki potrebujejo pomoč, naj se obrnejo na njegov e-poštni naslov: doctorigbinovia93@gmail.com ali whatsapp +12162022709 in viber +12066713285, kar je najboljši način, da rešite svoj zakon

    OdgovoriIzbriši

So težave v zakonu premostljive